Clienţii nemulţumiţi de contractul de credit pe care îl au cu o bancă se pot alătura grupurilor deja formate pe Internet în pregătirea acţiunilor colective în justiţie, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii Societăţii civile de avocatură Piperea şi Asociaţii.'În momentul de faţă avem semnate sute de contracte cu consumatori nemulţumiţi. Din raţiuni de confidenţialitate şi de strategie nu pot să dezvălui băncile împotriva cărora vom demara acţiuni, dar numele
Clienţii nemulţumiţi de contractul de credit pe care îl au cu o bancă se pot alătura grupurilor deja formate pe Internet în pregătirea acţiunilor colective în justiţie, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii Societăţii civile de avocatură Piperea şi Asociaţii.
'În momentul de faţă avem semnate sute de contracte cu consumatori nemulţumiţi. Din raţiuni de confidenţialitate şi de strategie nu pot să dezvălui băncile împotriva cărora vom demara acţiuni, dar numele acestora nu va fi o surpriză pentru nimeni', afirmă avocatul Gheorghe Piperea.
În legătură cu nemulţumirile clienţilor, el spune că 'există o multitudine de clauze abuzive în contracte. Prea multe. Şi, evident, un numitor comun există, de aceea sunt promovate aceste procese colective'.
Ne dorim să câştigăm aceste procese pentru toţi clienţii noştri
Referindu-se la unul dintre 'răspunsurile' date de bănci la prevederile OUG 50/2010 privind contractele de credit de consum, avocatul Piperea arată că o bancă a transformat faimosul 'comision de risc' (eliminat de Ordonanţă) în 'comision de administrare credit pentru acoperirea riscurilor asumate de bancă'.
'Ne dorim în primul rând să câştigăm aceste procese pentru toţi clienţii noştri. În plan secundar, vrem să arătăm că a venit vremea şi în România pentru demararea acestui tip de procese colective. Ne dorim de foarte mult timp să cu