Un bărbat din Constanţa a cumpărat, la începutul lunii august, de la Metro I un set de 10 cartele valorice Orange, a câte 35 de lei fiecare. În urmă cu două săptămâni a descoperit că două dintre cartele fuseseră deja folosite.
Florin Cuna, de 40 de ani, preferă să cumpere mai multe cartele valorice odată pentru a nu rămâne în pană de credit pe telefon. „Am cumpărat, pe 5 august, un set de 10 cartele. Erau sigilate şi aveau acel raster pe ele, acolo unde trebuie să răzui pentru a afla codul ce trebuie tastat în telefon. În urmă cu două săptămâni, soţia mea a răzuit acolo şi după ce a introdus codul în telefon a primit un mesaj prin care era anunţată că acel cod mai fusese folosit pentru reîncărcare“, a spus Cuna. Prima dată a crezut că este vorba despre o eroare, dar a doua zi a vrut şi el să îşi reîncarce telefonul şi a păţit acelaşi lucru. „Acea substanţă răzuibilă nu era la fel ca la celelalte cartele, iar soţia mi-a spus că aşa era şi la ceal pe care ea o folosise. Şi a avut dreptate. Am primit acelaşi mesaj prin care eram anunţat că acel cod mai fusese folosit“, a declarat constănţeanul.
La fel la Cosmote
Florin Cuna spune că a mai cumpărat şi cartele valorice Cosmote, tot la set. Nouă dintre ele aveau serii consecutive, iar a zecea avea altă serie şi rasterul răzuibil puţin modificat. „Merg să verific la o unitate Cosmote dacă este valabil codul“, a mai spus Cuna.
Aşteaptă răspunsuri
În momentul în care a constatat că a dat banii pe nişte cartele care mai fuseseră utilizate, Cuna a sesizat compania de telefonie mobilă. „MI-au confirmat o reîncărcare cu acel cod, dar nu pe numărul meu de telefon. Sub pretext că este confidenţial, au refuzat să îmi dea numărul de telefon. Mi-au spus că mai durează până la soluţionarea sesizării mele. Astăzi, am făcut reclamaţie la Oficiul judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, de unde mi