Compania iQuest, furnizor de soluţii şi servicii IT cu o echipă de peste 320 angajaţi, a raportat în primul semestru al acestui an un avans cu 11% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară din 2009 datorită lansării de soluţii special adaptate pieţei autohtone. Astfel, în prima jumătate din 2010, iQuest a înregistrat un business de 5 milioane de euro, comparativ cu prima parte a anului trecut, când a raportat afaceri de 4,5 milioane de euro. „Datorită situaţiei
Compania iQuest, furnizor de soluţii şi servicii IT cu o echipă de peste 320 angajaţi, a raportat în primul semestru al acestui an un avans cu 11% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară din 2009 datorită lansării de soluţii special adaptate pieţei autohtone.
Astfel, în prima jumătate din 2010, iQuest a înregistrat un business de 5 milioane de euro, comparativ cu prima parte a anului trecut, când a raportat afaceri de 4,5 milioane de euro.
„Datorită situaţiei economice existente, companiile româneşti au simţit o nevoie acută de creştere a performanţei şi de eficientizare a activităţii, ceea ce a dus la o majorare a cererii pentru soluţii de evaluare a activităţii şi de managementul performanţei, planificare strategică şi management al relaţiilor cu clienţii”, a declarat Cornel Brody, Directorul General al iQuest.
Ca urmare a trendului înregistrat pe piaţa locală de soluţii software de business, iQuest a lansat de la începutul anului aplicaţia de managementul performanţei BusinessBalance şi soluţia de tip CRM, GeoSales.
“Ne concentrăm pe dezvoltarea de produse proprii, care să vină în întâmpinarea problemelor specifice pieţei româneşti. Companiile locale manifestă particularităţi faţă de companiile străine, atât din punct de vedere al managementului, cât şi din punct de vedere al legislaţiei. Pentru că multe dintre soluţiile standard nu se pot aplica p