Asesoft Net, companie care oferă soluţii web pentru mediul de afaceri şi care gestionează comparatorul de preţuri shopmania.ro, a lansat platforma ShopMania Biz, care permite crearea de magazine online, cu care speră să atragă până la sfârşitul anului 2.000 de noi retaileri. În prezent, 3.000 de magazine folosesc această platformă.
"Aproape oricine îşi poate crea un magazin online: cei care au construit un business offline şi vor o extindere, cei care au deja un magazin online şi au planificat dezvoltarea unei noi platforme de vânzare sau, pur şi simplu, cei care fac acum primii paşi în direcţia comerţului online", a declarat Arthur Rădulescu, director general al Asesoft Net.
Potrivit modelului de business al ShopMania Biz, cei care doresc să-şi creeze un magazin online pot alege unul dintre cele trei pachete puse la dispoziţie de site, unul gratis şi două contra cost. Acestea din urmă presupun abonamente lunare de 72 de lei, respectiv de 108 lei. Cei care optează pentru cele cu plată, au acces la mai multe opţiuni pentru viitorul magazin, precum imagini multiple la produse, rapoarte de analiză, dar şi secţiuni de comentarii. De asemenea, ei primesc câte un voucher de 35 de euro pentru a-şi putea face reclamă pe Google, cel mai mare motor de căutare din lume, prin sistemul Google AdWords.
ShopMania, portal prezent în 25 de ţări, a fost lansat în urmă cu patru ani şi reprezintă 80% din afacerile totale ale Asesoft Net. În cadrul firmei există două direcţii, una de dezvoltare de aplicaţii web pentru clienţi, în special pentru cei din afară, şi portalul ShopMania. Potrivit datelor de pe www.trafic.ro, shopmania.ro a avut luna trecută 1.154.360 de clienţi unici, fiind pe locul doi pe site după www.okazii.ro, care a înregistrat în aceeaşi lună 1,7 milioane de vizitatori unici. Portalul înregistrează în jur de 350.000 de vizitatori unic