Speriați ca nu cumva băncile să le modifice clauzele din contracte, mulți din clienți s-a înghesuit ieri, în sucursale pentru a se interesa de actele adiționale pe care le aveau de semnal. Sursa: Razvan Valcaneantu
Astăzi în schimb, situația s-a mai calmat, doar unele unități bancare erau mai aglomerate. Mulți intrau în bancă cuprinși de teamă ca nu cumva să fi venit prea târziu. Majoritatea clienților au crezut că ei sunt obligați să semneze actele până în data de 19 septembrie, nu că băncile au obligația de a trimite înștiințările până la respectiva dată.
Citiţi şi: Dezbaterea evz.ro: Costurile războiului creditelor scad pe măsură ce se adună mai mulţi clienţi nemulţumiţiRăzboiul creditelor adună tot mai mulţi soldaţi
La una din sucursalele UniCredit Țiriac, oamenii așteptau linistiți pe scaune să le vină rândul pentru a fi lămuriți în legătură cu actele adiționale. De obicei la birouri nu găseam decât unul sau două birouri ocupate de ofițerii de credite, astăzi, în schimb, toate aveau câte o persoană care explica în cuvinte cât mai simple ce implică actele adiționale.
''Noi am prelungit perioada pentru clienți până la 15 octombrie, dar marea parte din ei au înțeles de la televizor că trebuiau să vină până ieri la bancă. Dacă au primit înștiințarea, trebuie să vină în maxim 15 zile pentru a veni și semna altfel se consideră acord tacit'', ne-a spus reprezentanta băncii.
Fericiţi sunt cei neştiutori
La câteva sute de metri depărtare într-o sucursală ING, unul din ofițerii de credite măsura din priviri suspicios cartea de identitate a unui client care venise să se lămurească despre actele adiționale. Între timp, o colegă de-a acestuia tocmai dăduse liber unor clienți după ce semnaseră actele.
Din discuția lor a rezultat că nu prea înțeleseseră ce au semnat, dar parcă le plăceau mai mult condiț