Dragoş Petrescu, proprietarul City Grill, a trecut de etapa când fiecare segment vizat, fie că era vorba de fast-food, bere sau cafea, era împachetat într-un nou brand şi aruncat pe o piaţă în creştere, care cerea diversificare.
"Până acum m-am concentrat să prind fiecare segment în parte şi am ajuns astfel la opt branduri în portofoliu. Mi-am dat seama însă că pierdem din forţa numelui dacă continuăm să creăm un brand pe fiecare segment creat. Avem de fapt nevoie de 4-5 mărci puternice, iar din 2011 ne vom gândi la o redimensionare a portofoliului", a declarat pentru ZF Dragoş Petrescu.
Grupul ar putea fi astfel compus din divizia de berării Hanu' Berarilor, divizia de restaurante City Grill, brandurile create şi preluate recent BackWerk, Cantina Sport Bar şi Bundetot urmând să fie în continuare dezvoltate separat, ca şi Caru' cu Bere, cel mai important restaurant administrat de omul de afaceri, care are încasări anuale de circa cinci milioane de euro.
Noua structură nu-i afectează businessul, care se îndreaptă spre nivelul realizat în 2008, când cifra de afaceri a urcat la 14,2 milioane de euro şi nici nu va tăia din numărul de unităţi, pentru că "tot ce nu era viabil am închis încă de anul trecut", după cum spune proprietarul City Grill, care face referire la restaurantele plasate în interiorul centrelor comerciale.
70% din venituri vin din Centrul Vechi al Capitalei
Afacerea cu restaurante, berării şi brutării administrată de Petrescu a scăzut mai puţin decât nivelul pieţei, factorul de stabilitate fiind poziţionarea atât a conceptului, cât şi a unităţilor deschise. Omul de afaceri recunoaşte că cele patru unităţi, Caru' cu Bere, City Grill, Cantina şi Bundetot, pe care le deţine în Centrul Vechi al Capitalei, singura zonă pe creştere din România, au avut un rol important, contribuind cu peste 70% la veni