Inteligenta si logica Guvernului ne saracesc. Mai precis saracesc bugetul statului. Din ce in ce mai multe masini care au fost pana acum inmatriculate in Romania si au platit impozit fac coada la Ruse, in Bulgaria, pentru a-si preschimba placutele cu unele bulgaresti.
De ce sa plateasca un proprietar de Range Rover statului roman peste 2.000 de euro pe an cand poate plati Bulgariei sub 200 de Euro? Poate are Boc vreun raspuns, ca noi nu am gasit niciunul...
Haideti sa luam un exemplu concret. O Toyota Land Cruiser din 1995 cu motor de 4 litri. Inmatriculata in Romania, care pana acum platea cam 1.800 de lei pe an impozit. De cateva luni impozitul a crescut mult mai mult, astfel incat acest proprietar de Land Cruiser ar trebui sa plateasca in jur de 6.500 de lei pe an. O diferenta destul de semnificativa...
Ce varianta mai buna avem? Inmatricularea in Bulgaria. Aceasta costa in jur de 500-600 de euro, cost ce cuprinde drum, acte, ITP si asigurare pentru un an. Dupa un an, te mai costa 200 de Euro/an impozit si asigurare. Deci in loc de 6.500 de lei, parca e mai bine...
Inteligenta si logica Guvernului ne saracesc. Mai precis saracesc bugetul statului. Din ce in ce mai multe masini care au fost pana acum inmatriculate in Romania si au platit impozit fac coada la Ruse, in Bulgaria, pentru a-si preschimba placutele cu unele bulgaresti.
De ce sa plateasca un proprietar de Range Rover statului roman peste 2.000 de euro pe an cand poate plati Bulgariei sub 200 de Euro? Poate are Boc vreun raspuns, ca noi nu am gasit niciunul...
Haideti sa luam un exemplu concret. O Toyota Land Cruiser din 1995 cu motor de 4 litri. Inmatriculata in Romania, care pana acum platea cam 1.800 de lei pe an impozit. De cateva luni impozitul a crescut mult mai mult, astfel incat acest proprietar de Land Cruiser ar trebui