Constructorul auto francez PSA Peugeot Citroën va construi a treia uzină în China, sperând să ajungă la o cotă de 5% până în 2015 pe cea mai mare piaţă auto a lumii, împreună cu partenerul local Dongfeng.Uzina va avea o capacitate iniţială de 150.000 de vehicule pe an şi ar putea începe producţia în 2013. În prezent, capacitatea de producţie a alianţei PSA Peugeot Citroën - Dongfeng este de 450.000 de autovehicule pe an. Până în 2015, potenţialul de producţie
Constructorul auto francez PSA Peugeot Citroën va construi a treia uzină în China, sperând să ajungă la o cotă de 5% până în 2015 pe cea mai mare piaţă auto a lumii, împreună cu partenerul local Dongfeng.
Uzina va avea o capacitate iniţială de 150.000 de vehicule pe an şi ar putea începe producţia în 2013. În prezent, capacitatea de producţie a alianţei PSA Peugeot Citroën - Dongfeng este de 450.000 de autovehicule pe an. Până în 2015, potenţialul de producţie s-ar putea majora la 750.000 de unităţi pe an.
Uzinele deja existente lucrează aproape la capacitate maximă, datorită dezvoltării pieţei locale.
PSA intenţionează să lanseze 12 modele noi în următorii cinci ani. Constructorul auto francez are în vedere, totodată, exportarea unei părţi din producţia alianţei, piese sau maşini, în statele din regiune.
\"Aceste iniţiative vor permite parteneriatului să atingă obiectivul obţinerii unei cote de piaţă de 5% până în 2015\", se arată într-un comunicat al PSA. Grupul a intrat recent într-un parteneriat cu un alt constructor auto chinez, Changan.
China reprezintă, în prezent, a doua piaţă ca mărime pentru grupul francez, după Europa.
Directorul general executiv al Renault, Carlos Ghosn, a declarat recent că Renault nu intenţionează să producă în China, cu toate că partenerul său, Nissan, vrea să dubleze producţia până în 2012.
S