Range Rover Evoque, cel mai mic model din gama Range Rover și primul disponibil într-o versiune 2x4, va fi etalat, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris din luna octombrie. Sursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVERSursa: LAND ROVER
1 /.
Pe piață există un Porsche SUV (Cayenne), unul diesel (tot Cayenne), SUV-uri BMW preparate de divizia Motorsport (X5 și X6), un Mini mare (Countryman) și chiar un autoturism KTM (X-Bow).
Cine spune că un Range Rover cu tracțiune față nu și-ar avea locul? În orice caz, nu producătorul britanic deținut de grupul indian Tata Motors, care va prezenta, luna viitoare, la Salonul auto de la Paris, primul său model disponibil și într-o versiune 2x4.
Poziționare: între Mini Countryman și BMW X1
Noul Evoque, catalogat drept ”cross-coupé” de Range Rover, este un model cu trei uși (va urma și o versiune cu cinci), care are 4,35 metri lungime și 1,6 metri înălțime, aproximativ cât un Nissan Qashqai (cu cinci uși), cel mai cunoscut crossover al momentului.
Spre deosebire de mașina japoneză, Range Rover Evoque are certe pretenții premium, motiv pentru care trebuie comparat mai degrabă cu modele precum Mini Countryman și BMW X1, primul fiind mai scurt (cu 25 de centimetri), al doilea – mai mare (cu zece centimetri) ca noul Evoque.
Gama de motorizări: o versiune pe benzină, două pe motorină
Sub capota noului model Range Rover se va afla fie un motor pe benzină, fie unul pe motorină. Ambele au patru cilindri în linie și un sistem de supraalimentare.
Unitatea turbodiesel, de 2.2 litri, va fi oferită în două versiuni, cu 148, respectiv, 187 de cai-putere, prima cu tracțiune față (opțional 4x4), a doua cu tracțiune integrală.
Motorul pe benzină va fi un Ecoboost de 2.0 litri furnizat de Ford, care