Miliardarii români au ales să colecţioneze maşini de epocă, după cum anunţă "Forbes 500 de miliardari din România". Garajele acestor oameni de afaceri sunt din ce în ce mai pline cu autovehicule foarte scumpe, unele dintre ele chiar unicat.
Potrivit sursei citate, maşinile de epocă pe care le deţin oamenii de afaceri din ţara noastră sunt "adevărate bijuterii pe patru roţi". Conştienţi de faptul că, în garaje, au o adevărată avere, miliardarii deschid cu greu porţile pentru a le fi admirate autovehiculele.
Mai citiţi şi:
Topul milionarilor arşi la buzunar de impozitele pentru maşinile de lux
Apare pe piaţă ediţia 2010 Forbes 500 Miliardari
Ionuţ Negoiţă şi-a achiziţionat, de curând, un autoturism Morgan, de colecţie, "din dorinţa de a avea o maşină de epocă deosebită". Eleganta maşină englezească, al cărei preţ porneşte de la 50.000 de lire steriline, este dotată cu motor Ford de 1,8 litri şi 120 cai putere. În garajul latifundiarului din Popeşti Leordeni şi-au făcut loc două automobile Mercedes clasa S, un Lexus şi BMW X6.
Timişoreanul Marius Cristescu împarte cu fratele său, Emil, averea clădită în peste 20 de ani de muncă. Cristescu este pasionat de automobile şi are un mic parc auto, din care nu lipsesc modelele noi ale Mercedes sau Toyota.
Omul de afaceri conduce o Toyota V8 Land Cruiser, însă, în timpul liber, scoate la plimbare, pe străzile oraşului de pe Bega, şi câteva bijuterii pe patru roţi: un Rugby Star Sedan din 1925, un Mercedes Gazelle Deluxe din 1929, şi o replică a acestuia realizată în 1970.
Costel Căşuneanu a strâns o adevărată colecţie de maşini, garajul său numărând mărci din anii '20-'70 (Ford, Jaguar, Mercedes), precum şi minuni ale secolului XXI (Lamborgini, Porsche Cayenne Turbo, Mercedes SL 55 AMG, Hummer H2 sau Bugatti Veyron).
Preţul unei astfel de b