Dan Pană a montat două bariere mobile în mijlocul drumului şi şi-a parcat acolo maşina. Bărbatul susţine că porţiunea blocată încă îi aparţine şi că nu a fost despăgubit pentru terenul respectiv de Primărie.
Dan Pană, fost profesor al Universităţii Tehnologice Uniteh Bucureşti (aflată în lichidare) şi până în urmă cu o săptămână lider al UNPR Giurgiu, a pus astăzi la prânz, două bariere mobile în mijlocul şoselei de centură, în apropierea fostei Popicării, pe drumul spre Port, şi şi-a parcat acolo maşina. A închis aşadar un tronson de circa 200 de metri, despre care spune că încă îi aparţine.
Pană susţine că în 2006 a încheiat cu Primăria municipiului Giurgiu o convenţie civilă prin care a fost de acord ca în schimbul a aproximativ 9.500 de metri pătraţi de teren, plus două clădiri, să primească un alt teren la schimb.
„Şoseaua de centură este făcută cu fonduri PHARE. În 2006 am fost chemat la Primărie să fiu de acord ca şoseaua să treacă şi prin proprietăţile mele. Mi s-a spus că autorităţile stau prost cu banii, deci nu putea fi vorba despre despăgubiri, am înţeles şi am fost de acord cu un schimb de teren. Am văzut nişte terenuri, au fost evaluate de un specialist adus de Primărie şi s-a stabilit că trebuie să primesc şi 98.000 de euro în plus”, afirmă profesorul.
A dat în judecată Primăria
Dan Pană mai spune că de patru ani nu a primit nici teren la schimb şi nici banii. Mai mult, zice el, una dintre clădirile de pe terenul său ar fi fost demolată ilegal. A dat Primăria Giurgiu în judecată, iar potrivit avocatului său, Bogdan Zamora, în instanţă, cel care reprezintă Primăria la judecată ar fi declarat că nu există nicio convenţie civilă între cele două părţi. „Sperăm să nu ajungem la nivel naţional şi chiar european cu problema aceasta. Dacă nu ar exista o convenţie civilă, atunci în ce bază s-a făcut şosea de centură