Limuzina britanică are un preţ exorbitant: de la 200.000 de euro, fără taxe. Oferă în schimb o atmosferă exclusivistă.
Rolls-Royce îşi anunţă intenţiile de a veni oficial şi cu servicii complete pe piaţa din România în viitorul apropiat, iar ca primă mişcare a deschis de săptămâna aceasta în incinta Automobile Bavaria, lângă Aeroportul Băneasa, un service autorizat pentru Europa de Est dedicat clienţilor mărcii. Englezii nu au deocamdată o ţintă de vânzări pentru ţara noastră, însă interesul românilor bogaţi pentru autovehiculele lor este în continuă creştere, în ciuda crizei.
Decapotabila de 2,7 tone
Contactul cu maşinile Rolls-Royce te farmecă instantaneu: Phantom Drophead Coupé, o decapotabilă cu 460 CP, capabilă să urce de la 0 la 100 km/h în 5,8 secunde, în ciuda greutăţii de 2,7 tone, îţi răspunde imediat la întrebarea de ce peste 80% din clienţii mărcii preferă să-şi conducă singuri maşinile. Deşi e foarte lungă, iar senzaţia atunci când învârţi de volanul uriaş e că mai degrabă cârmeşti un iaht, absolut totul se desfăşoară cu cea mai mare uşurinţă. Ţinuta de drum este desăvârşită, extrem de confortabilă, iar fiecare detaliu de la bord îţi încântă în acelaşi timp aproape toate simţurile. Interiorul este complet personalizabil, în cele mai mici amănunte, deşi aici bunul sau prostul gust al proprietarilor îşi va spune cuvântul (un Rolls-Royce cu piele galbenă e un foarte bun exemplu...).
Modelul sportiv are demaraj fulminant
Rolls-Royce Ghost, modelul sportiv al mărcii, capabil să arunce cele 2,4 tone ale sale înspre 100 km/h în doar 4,9 secunde datorită celor 570 CP de sub capotă, atrage un public situat mai ales între 30 şi 40 de ani, cu 10 ani mai tânăr decât cel al modelului Phantom. Eleganţa este însă şi aici la un nivel dus foarte aproape de perfecţiune. Nu auzi absolut nimic din ceea ce se întâmplă în exterior, dar ţinuta de