Aflată pe primul loc la vânzări, publicaţia domină şi topul audienţei. Cele mai recente date de audienţă arată că „Adevărul“ a avut, în perioada iulie 2009 – iulie 2010, 631.000 de cititori pe ediţie, situându-se în fruntea clasamentului.
Cotidianul generalist al trustului Adevărul este cel mai citit, potrivit cifrelor furnizate de Studiul Naţional de Audienţă (SNA), încă din valul de măsurători ianuarie 2009 - ianuarie 2010.
Dacă în perioada octombrie 2008 - octombrie 2009 „Jurnalul Naţional" era cel mai citit dintre publicaţiile de calitate, în ianuarie 2009 - ianuarie 2010 audienţa „Adevărul" a crescut de la 590.000 de cititori, în medie, pe ediţie la 642.000 de persoane, depăşind „Jurnalul Naţional", a cărui audienţă a scăzut la 626.000 de persoane.
Din acest moment, „Jurnalul Naţional" a intrat în declin, pierzând, până la cele mai recente măsurători SNA, din perioada iulie 2009 - iulie 2010, 38.000 de cititori.
„Adevărul" se menţine liderul ziarelor quality. În perioada iulie 2009 - iulie 2010 ziarul a fost citit, în medie, de 631.000 de persoane pe ediţie. Pe locul al doilea în clasamentul publicaţiilor de calitate se află „Jurnalul Naţional", cu 588.000 de cititori.
Acesta este urmat de „Evenimentul zilei", care are 391.000 de cititori. Următoarele două poziţii sunt ocupate de „România liberă" şi de „Ziarul Financiar", fiecare fiind citit de câte 185.000 de persoane. Ultimul clasat este ziarul „Gândul", cu 149.000 de cititori.
Cel mai vândut
„Adevărul" nu este doar cel mai citit, ci şi cel mai vândut ziar quality, de 20 de luni. În acest interval, ziarul a ajuns să-şi dubleze vânzările. Potrivit Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), în perioada ianuarie-iunie 2010, publicaţia a fost vândută, în medie, în 120.846 de exemplare. Cel de-al doilea clasat, „Jurnalul Naţional", a vândut 60.5