Piaţa soluţiilor antivirus din România se va menţine, în acest an, la şapte milioane de euro, nivel înregistrat şi anul trecut, în ciuda creşterii numărului de cumpărători de pachete antivirus, au anunţat ieri reprezentanţii BitDefender.
Pe lângă dorinţa de reducere a cheltuielilor IT ale companiilor şi instituţiilor, promoţiile agresive au ţinut valoric piaţa la acelaşi nivel, ca şi în 2009. "Noi am reuşit să atragem mai mulţi cumpărători, însă am redus din preţ, am avut promoţii agresive”, a menţionat, într-o declaraţie de presă, Răzvan Vâlceanu, directorul BitDefender România.
Potrivit acestuia, BitDefender se află pe prima poziţie pe piaţa locală de antivirus din punct de vedere valoric, iar obiectivul următor este creşterea numărului de clienţi. "Pe această piaţă, BitDefender are, în acest moment, o cotă de 40%, soluţiile fiind vândute în proporţii egale pe segmentele utilizatorilor casnici şi de afaceri. Pentru viitor încercăm să ne mărim cota de piaţă, dar în ceea ce priveşte numărul de clienţi", a mai spus Vâlceanu, fără să precizeze numărul de clienţi ai companiei. Potrivit acestuia, România generează sub 5% din vânzările de pe piaţa globală ale BitDefender.
El a adăugat că piaţa românească a soluţiilor de securitate informatică s-a ridicat, anul trecut, conform estimărilor companiei de analiză şi cercetare IDC, la 13 milioane de euro.
BitDefender a lansat noua generaţie de produse în limba română, destinată utilizatorilor individuali, în care sunt incluse Antivirus Pro 2011, care are un preţ de 30 de euro, Internet Security 2011 (45 de euro) şi Total Security 2011 (65 de euro). BitDefender este producător român de soluţii de securitate informatică, prezent printr-o reţea globală de parteneri (distribuitori şi reseleri) în peste 100 de ţări.
Piaţa soluţiilor antivirus din România se va menţine, în acest an, la şapte milioane d