Sony si New Link, administratorul retelei Sony Center in Romania, au inaugurat cel de-al zecelea magazin al companiei si cel mai mare din cadrul retelei, in centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucuresti.
Magazinul dispune de o suprafata de 100 mp si de expunerea a aproximativ 800 de produse marca Sony - notebook-urile Vaio, televizoarele LCD Bravia, aparatele foto DSLR Alpha sau compacte Cyber-shot, camerele video Handycam, dar si accesoriile colorate foto si video.
In deschiderea noului magazin, Sony si New Link au investit 115.000 euro. Alte magazine Sony Center mai pot fi gasite in Cluj, Pitesti sau Sibiu.
Vanzarile cele mai mari erau aduse de unitatea din centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucuresti, pana in momentul in care aceasta s-a inchis pentru relocare si renovare.
"Magazinul din Unirea aduce vanzari de jumatate de milion euro anual. Dupa ce a acesta a fost inchis pentru redeschiderea sa intr-un punct mai central al centrului comercial, unitatea din Baneasa Shopping City a preluat titlul de magazinul cu cele mai mari vanzari", a declarat Nicolae Dumitrescu, director de vanzari New Link.
Anul trecut, administratorul retelei Sony Center in Romania a avut afaceri de 10 milioane euro, iar in prima parte a acestui an compania a inregistrat o cifra de afaceri de 4 milioane euro.
"Estimam ca cel putin vom mentine cifra de afaceri in 2010, la nivelul celei de anul trecut. Totusi, mizam pe o mica crestere a ei", adauga Dumitrescu.
Sony Center din Unirea Shopping Center reprezinta primul magazin Sony din Europa de Est ce adopta noile linii de design, create de Nagai Youichirou, manager strategic marketing, Sony Central and SouthEast Europe, Kft. si implementate de Art1st Design Budapest.