Gigantul din distribuţie Interbrands, care intermediază vânzări anuale de peste un miliard de euro, a preluat recent distribuţia produselor Kraft Foods România în Bucureşti şi în patru judeţe din sudul ţării, ceea ce i-ar putea aduce o creştere de circa 20 mil. euro la nivelul rulajelor anuale. Zonele erau acoperite anterior de TBD, principalul partener pe distribuţie al Philip Morris România.
Rand Sherif, directorul general al Interbrands, a anunţat şi semnarea unui parteneriat cu producătorul de bere SAB Miller pentru judeţul Braşov, ceea ce ar putea aduce companiei alte milioane de euro în plus la vânzări în următorul an, potrivit estimărilor ZF. Cel mai mare furnizor al său rămâne însă British American Tobacco, producătorul ţigaretelor Kent, primul jucător pe piaţa bunurilor de larg consum după valoarea afacerilor. Pentru giganţii din distribuţie Interbrands şi TBD, care au ajuns la dimensiunile actuale ale businessului datorită parteneriatelor cu producătorii de ţigarete, intrarea pe pieţe noi are o miză importantă de creştere a profitului, ţinând cont că marjele în distribuţia de ţigarete sunt limitate de faptul că statul reglementează preţurile maxime de vânzare a produselor către consumator. În ultimii doi ani, scăderea consumului a înteţit lupta dintre distribuitori pentru noi furnizori, contractele noi fiind singura sursă de creştere a afacerilor.
Gigantul din distribuţie Interbrands, care intermediază vânzări anuale de peste un miliard de euro, a preluat recent distribuţia produselor Kraft Foods România în Bucureşti şi în patru judeţe din sudul ţării, ceea ce i-ar putea aduce o creştere de circa 20 mil. euro la nivelul rulajelor anuale. Zonele erau acoperite anterior de TBD, principalul partener pe distribuţie al Philip Morris România.
Rand Sherif, directorul general al Interbrands, a anunţat şi semnarea unui parteneriat cu pro