Actorul Ashton Kutcher are peste 5 milioane de parteneri de discutii in reteaua de socializare Twitter. In momentul in care si-a deschis cont pe acelasi site de socializare, solistul John Mayer a fost urmat de 3,7 milioane de persoane care i s-au alaturat.
Pentru multi, numarul de prieteni din retea simbolizeaza influenta puternica a personajului respectiv, dar in realitate adevarul arata destul de diferit, informeaza www.investor.bg
Cercetatorii de la "Northwestern University" sunt de parere ca numarul celor care devin "amici virtuali" cu un personaj celebru nu reprezinta un factor de influenta al acestuia din urma asupra perceptiilor colective.
Ei au creat un soft, prin care toate mesajele transmise in retea pot fi filtrate si aranjate dupa nivelul lor de influenta.
"Oamenii cred ca, numai datorita numarului mare de fani, ei pot sa exercite o anumita influenta in societate. Insa, nu este asa", a declarat profesorul Alok Chudhari din cadrul universitati americane.
Starul baschetbalist LeBron James poate sa influenteze gandirea oamenilor, doar atunci cand vorbeste despre sportul pe care il practica. Parerile lui, despre "Inalta Curte de Justitie a SUA", daca sunt emise, vor avea un feedback nul.
"Ideea a fost sa stabilim un sistem care sa ne arate cum putem arata vestile cu adevarat importante, si sa stim care sunt oamenii influenti, totul intr-un timp real", a explicat profesorul Alok Chudhari.
In acest scop, a fost creat site-ul www.pulseofthetweeters.com, pe care se poate vedea care sunt postarile importante, care merita a fi vazute, cine sunt oamenii care posteaza asemenea informatii care pot influenta mentalul colectiv.
Actorul Ashton Kutcher are peste 5 milioane de parteneri de discutii in reteaua de socializare Twitter. In momentul in care si-a deschis cont pe