Alina Tours organizează excursii ce nu mai au loc, însă refuză şi să înapoieze banii turiştilor cărora le-a stricat planurile de concediu. Cu această acuzaţie au mers, săptămâna aceasta, mai mulţi clujeni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC).
Trei clujeni s-au trezit, peste noapte, cu planurile de vacanţă date peste cap. Ariana Gîlgău, Corina Pripon şi Sorin Pop au cumpărat un pachet turistic cu destinaţia Palma de Mallorca în iulie. „Data de plecare a fost fixată pe 7 august. Am plătit integral, peste 2.000 de euro pentru trei persoane", explică Corina Pripon, unul dintre păgubiţi.
Au fost amăgiţi până în ultima clipă
„Nici măcar în ziua în care ar fi trebuit să plecăm nu ni s-a spus clar că totul se contramandează. Ni s-a spus că sunt ceva probleme între agenţie şi Wizz Air, cu voucherele. Ba, mai mult, patronul agenţiei ne-a întrebat sec dacă nu vrem mai bine să mergem în Grecia sau în Turcia", spune şi Ariana Gîlgău. „Sâmbătă ar fi trebuit să plecăm. Ne-au ţinut la agenţie până târziu, ca să închidă băncile. Efectiv, ne-au luat de proşti", spune, revoltată, Corina Pripon. Iniţial, patronul Alina Tours, Viorel Dreve, s-a angajat să returneze banii în maximum 10 zile. „Au trecut de atunci aproape două luni. Ne-am luat avocat. Acum, cerem dublul sumei, deoarece vrem să fim despăgubiţi pentru un concediu ratat. Nu ne-ar deranja nici dacă patronului i s-ar retrage licenţa de operare", menţionează Corina Pripon.
Ţepe-n lanţ, marca Alina Tours
Într-o situaţie similară se află şi soţii Aurelia şi Tiberiu Cristea din Cluj-Napoca. „Am plătit peste 900 de euro ca să stăm acasă. Avansul pentru excursia în Croaţia - Slovenia - Bosnia - Muntenegru l-am achitat primăvara aceasta. Restul banilor i-am dat după o primă amânare a datei de pornire", arată cei doi pensionari. „Pe 3 septembrie trebuia să p