Operatorii Români de Transport solicită Companiei de Drumuri să ia măsuri în privinţa companiilor care execută lucrări de mântuială
Companiile neserioase provoacă pierderi uriaşe atât participanţilor la trafic, cât şi bugetului de stat
FORT: Lucrările de infrastructură trebuie bine semnalizate şi să fie executate doar noaptea
Transportatorii români solicită Companiei de Drumuri să penalizeze toate "firmele şmechere", care au executat, la noi în ţară, lucrări de mântuială. Reprezentanţii Federaţiei Operatorilor Români de Transport (FORT) spun că, în asemenea situaţii, statul ar trebui să fie despăgubit pentru proiectele prost executate, iar companiile ar trebui să dea socoteală în faţa instanţelor de judecată. Totodată,
într-un comunicat de presă emis ieri, FORT cere Poliţiei Rutiere să penalizeze orice lucrare de infrastructură executată fără semnalizare şi presemnalizare corespunzătoare şi să nu mai avizeze decât executarea acestor lucrări pe timp de noapte. De asemenea, refacerea respectivelor lucrări ar trebui să ţină cont de norme elementare privind siguranţa traficului.
Pasarelele de la Băneasa, refăcute de trei ori într-un an
Transportatorii au oferit drept exemplu compania portugheză Lena, care reface pentru a treia oară rosturile de dilataţie ale celor două pasarele din Băneasa. Lucrările care se execută de aproximativ o lună "sfidează orice normă în ceea ce priveşte siguranţa traficului", reprezentând un pericol pentru autovehiculele care se deplasează în zonă, potrivit sursei citate.
"România este singura ţară unde presemnalizarea unor astfel de lucrări (de reparaţii - n.r.) nu există, şoferii trezindu-se în faţă cu panouri ce înconjoară guri de canal, printre care trebuie să facă slalom de pe banda 1 pe banda 3 sau invers. Cum poate Poliţia Rutieră să avizeze aceste monstruozităţi şi de ce C