Studenţi din toată ţara se întâlnesc poimâine, timp de o săptămână, la Castelul Arcalia, la 17 km de Bistriţa, în cadrul unor seminarii menite să-i ajute să dobândească noi tactici de comunicare şi strategii de vânzare. Manifestarea, aflată la ediţia a doua, este organizată de Consorţiul Organizaţiilor Studenţeşti din Cluj-Napoca.
Mihaela Ceconi, unul dintre tinerii care s-au implicat în organizarea manifestării, spune că în jur de 60 de studenţi din Cluj, Iaşi, Galaţi şi Bucureşti sunt aşteptaţi la „Şcoala de toamnă Eruditio". „Majoritatea studenţilor participanţi sunt din Cluj. Cursurile nonformale încep marţi, 28 septembrie, şi se vor încheia duminică, 3 octombrie", adaugă Mihaela Ceconi. Această „Şcoala de toamnă" constituie o oportunitate pentru studenţi de a-şi dezvolta abilităţile practice în diverse domenii. Vor fi dezbătute şi teme legate de vânzări şi marketing, tehnici şi strategii de vânzare, crearea unei oferte competitive, stabilirea unei relaţii pe termen lung cu partenerii, stabilirea şi accentuarea punctelor forte a produsului, promovarea, crearea brandului, analiză de piaţă, dezvoltarea strategiei de piaţă. Se va mai discuta despre persuasiune şi influenţare, tactici de PR (campanii publicitare PR cu resurse limitate; planificarea şi evaluarea activităţilor de comunicare, organizarea de evenimente, responsabilitate sociala, relaţii cu mass-media).