Reţeaua germano-austriacă Drogerie Markt DM a deschis a 28-a unitate din România, şi a cincea din Bucureşti, după ce cu o săptămână în urmă a lansat magazinul din Braşov. "Pentru DM, următoarele luni, până la finalul acestui an, vor fi caracterizate de un ritm accelerat de deschideri, contextul actual fiind favorabil extinderii noastre", a declarat Milan Radin, directorul general al DM România, fără a da detalii referitor la numărul unităţilor pe care doreşte să le deschidă în 2010. Anterior Radin a anunţat că intenţionează să deschidă 100 de magazine până la finalul lui 2012, investiţia medie într-o unitate fiind de 450.000 de euro. Pe lângă mărcile Unilever, Beiersdorf, P&G, Coty Cosmetics sau Henkel, drogheria are peste 20 de mărci proprii, cu preţuri mai mici cu circa 30%-50% decât cele ale brandurilor mari. În prezent DM are 28 de magazine deschise în Timişoara, Bucureşti (Vitan, Berceni, Militari, Pantelimon, Năsăud), Galaţi, Deva, Cluj-Napoca, Arad sau Constanta.
Reţeaua germano-austriacă Drogerie Markt DM a deschis a 28-a unitate din România, şi a cincea din Bucureşti, după ce cu o săptămână în urmă a lansat magazinul din Braşov. "Pentru DM, următoarele luni, până la finalul acestui an, vor fi caracterizate de un ritm accelerat de deschideri, contextul actual fiind favorabil extinderii noastre", a declarat Milan Radin, directorul general al DM România, fără a da detalii referitor la numărul unităţilor pe care doreşte să le deschidă în 2010. Anterior Radin a anunţat că intenţionează să deschidă 100 de magazine până la finalul lui 2012, investiţia medie într-o unitate fiind de 450.000 de euro. Pe lângă mărcile Unilever, Beiersdorf, P&G, Coty Cosmetics sau Henkel, drogheria are peste 20 de mărci proprii, cu preţuri mai mici cu circa 30%-50% decât cele ale brandurilor mari. În prezent DM are 28 de magazine deschise în Timişoara, Bucureşti (Vitan, Bercen