O mână de tineri români ridică puntea de legătură a României şi implicit a Europei de Est către centrele web importante ale lumii, ca Silicon Valley şi Londra, printr-un eveniment unic, care are loc la Bucureşti, pe 3-4 noiembrie. Sursa: sxc.hu
Sub numele de How to Web, organizatorii de la Wembrio au ca obiectiv să creeze o rampă de lansare pentru businessurile online la început de drum din Europa de Est.
„How To Web îşi propune să conecteze industria web din Europa de Est şi, în particular, din România, la industria de Internet globală”, explică pentru evz.ro Raluca Georgescu, managing partner la Wembrio, compania care organizează conferinţa.
Astfel, participanţii români vor afla informaţii despre cele mai importante noutăţi şi tendinţe din web-ul global şi vor avea ocazia să relaţioneze cu unii dintre cei mai reputaţi antreprenori din domeniu din Europa de Est. În acest fel, pot găsi potenţial parteneri, colaboratori sau chiar investitori pentru proiectele lor. În total, 500 de profesionişti online vor lua parte la eveniment.
Obiectiv: schimbarea mentalităţii antreprenorilor români
Pe lângă relaţionarea şi informarea participanţilor, How to Web îşi propune şi să producă schimbarea mentalităţii antreprenorilor români din online, vrând să aducă „deschiderea către proiecte cu target internaţional”.
„Vrem să arătăm antreprenorilor români din domeniul online că “se poate”. Chiar dacă acest lucru a fost demonstrat deja de către startup-uri ambiţioase şi de succes precum uberVU şi Brainient în anii trecuţi, iniţiativele nu sunt încă suficiente şi antreprenorii români de Internet simt că le lipseşte această conectare cu scena internaţională”, a precizat Raluca Georgescu.
Printre vorbitorii confirmaţi ai conferinţei How To Web 2010 se numără: Ramu Yalamanchi (Hi5)Reshma Sohoni (CEO Seedcamp)Mike Butcher (TechCrunch Europe)Patrick de Laive