Agenţia de publicitate Publicis România a câştigat pentru a treia oară pitch-ul de creaţie Renault, în urma unei licitaţii organizate internaţional în reţeaua Publicis.
La licitaţie au mai participat agenţiile Publicis din Franţa, Rusia, Turcia şi România.
Pitch-ul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui nou concept creativ pentru comunicarea modelului Renault Fluence. Acest model, lansat la sfârşitul lui 2009, are ambiţia de a deveni noua referinţă în materie de calitate, spaţiu interior şi design în segmentul său.
Spotul câştigător va fi exportat în mai multe ţări din Europa, America de Sud şi Asia.
Agenţia de publicitate Publicis România a câştigat pentru a treia oară pitch-ul de creaţie Renault, în urma unei licitaţii organizate internaţional în reţeaua Publicis.
La licitaţie au mai participat agenţiile Publicis din Franţa, Rusia, Turcia şi România.
Pitch-ul a avut ca obiectiv dezvoltarea unui nou concept creativ pentru comunicarea modelului Renault Fluence. Acest model, lansat la sfârşitul lui 2009, are ambiţia de a deveni noua referinţă în materie de calitate, spaţiu interior şi design în segmentul său.
Spotul câştigător va fi exportat în mai multe ţări din Europa, America de Sud şi Asia.