Panasonic România a lansat, ieri, oficial, pe piaţa românească prima cameră 3D pentru amatori, odată cu deschiderea unui nou concept de magazin dedicat, în Complexul Comercial Unirea, din Capitală. "Până acum am reuşit să vindem în România 400 de televizoare 3D şi ne aşteptăm ca 25-30% dintre cei care deţin acest tip de televizoare să revină şi să cumpere şi o cameră 3D", a declarat Ştefan Ichim, country managerul Panasonic România.
Potrivit acestuia noua cameră video 3D a fost lansată atât de repede din cauza lipsei de conţinut. "Sunt destule televizoare existente pe piaţă însă problema mare este cea de conţinut, astfel încercăm să le oferim oamenilor posibilitatea de a-şi crea singuri conţinut 3D pentru televizoarele lor", a mai spus Ichim.
Panasonic a înregistrat în primul semestru al anului fiscal aprilie 2010 - aprilie 2011 o creştere de 5% a afacerilor şi speră odată cu lansarea de noi produse această cifră să crească. "În primele 6 luni ale noului an fiscal am avut o creştere a afacerilor de 5%. Pentru partea a doua a anului aşteptăm să vedem cum va evolua economia, momentan nu putem spune sigur cum va fi. Însă pentru tot anul sperăm să menţinem acest avans şi chiar să creştem peste 5%, însă nu este un obiectiv pe care ţinem neapărat să-l atingem", a explicat oficialul Panasonic. În anul fiscal 2009-2010, Panasonic România a avut afaceri de 55 de milioane de euro, ponderea cea mai mare având-o vânzările de televizoare. Noul concept de magazin Panasonic este o premieră pentru piaţa esteuropeană, iar în săptămânile următoare conceptul urmând să fie prelaut şi în alte ţări, a spus Alex Mina. Magazinul din Unirea este administrat de TNT Consulting care speră la vânzări de până la 1 mil. euro pe an.
Panasonic România a lansat, ieri, oficial, pe piaţa românească prima cameră 3D pentru amatori, odată cu deschiderea unui nou concept de magazin dedi