Pentru a putea reda imagini 3D este absolut necesar ca scenele să fie filmate cu două camere 3D plasate în două locuri diferite, în acelaşi timp şi la câţiva centrimetri distanţă. De aceea, sunt necesare camere 3D speciale, iar filmul trebuie creat în standard 3D încă de la început, aceasta fiind explicaţia faptului că există atât de puţine filme 3D disponibile pe piaţă. O dată ce imaginile sunt captate din două locuri diferite, este necesar ca imaginile filmate în part
Pentru a putea reda imagini 3D este absolut necesar ca scenele să fie filmate cu două camere 3D plasate în două locuri diferite, în acelaşi timp şi la câţiva centrimetri distanţă. De aceea, sunt necesare camere 3D speciale, iar filmul trebuie creat în standard 3D încă de la început, aceasta fiind explicaţia faptului că există atât de puţine filme 3D disponibile pe piaţă.
O dată ce imaginile sunt captate din două locuri diferite, este necesar ca imaginile filmate în partea stângă să ajungă la ochiul stâng, iar imaginile din partea dreaptă la ochiul drept al telespectatorului. Apoi, creierul reconstituite imaginea 3D ca şi cum telespectatorul ar privi scena originală. Provocarea pentru tehnologie este livrarea a două imaginii distincte în acelaşi timp.
În acest moment există trei tehnologii 3D folosite: in cinematografe, pe televizoare 3D destinate consumatorilor şi display-uri 3D destinate urzului profesional.
Prima foloseşte imagini polarizate, ambele imagini sunt redate în acelaşi timp, dar cu polarizarea luminii diferită. Privitorul poartă ochelari pasivi. Această tehnologie este folosită în principal în cinematografe, pentru că are un unghi îngust de vizionare.
Tehnologia 3D folosită la televizoarele Philips destinate consumatorilor, este suportată şi de formatul Blu-ray 3D şi se bazează pe alternarea rapidă a imaginilor din stânga şi di