Ediţia din acest an a Mondial de l’Automobile stă să înceapă. Peste numai două zile, pe 30 septembrie, presa va avea acces în halele imense de la ParisExpo, urmând ca în perioada 2-17 octombrie, publicul larg să aibă posibilitatea de a da verdictul final. Motor-show-ul parizian vuieşte de câteva zile de zgomotul motoarelor şi de forfota echipelor de designeri şi tehnicieni aflate la faţa locului pentru a face o vedetă din fiecare exponat. Organizat la fiecare doi ani, în
Ediţia din acest an a Mondial de l’Automobile stă să înceapă. Peste numai două zile, pe 30 septembrie, presa va avea acces în halele imense de la ParisExpo, urmând ca în perioada 2-17 octombrie, publicul larg să aibă posibilitatea de a da verdictul final.
Motor-show-ul parizian vuieşte de câteva zile de zgomotul motoarelor şi de forfota echipelor de designeri şi tehnicieni aflate la faţa locului pentru a face o vedetă din fiecare exponat. Organizat la fiecare doi ani, în alternanţă cu principalul competitor în materie de audienţă pe plan european, IAA de la Frankfurt, salonul auto de la Paris nu dezamăgeşte nici de această dată. Numărul impresionant de vehicule prezente la standurile celor mai importanţi actori de pe piaţa auto mondială, precum şi aşteptările organizatorilor în ceea ce priveşte numărul de vizitatori creează premisele unui succes de proporţii la ediţia din acest an.
A devenit deja o modă a tuturor saloanelor auto să promoveze, pe lângă bolizi gurmanzi plini de echipamente de ultimă oră, cât mai multe maşini cu emisii reduse de noxe. Numai că, oficialii de la Paris au împins chiar mai departe acest concept asigurând mărcilor care au reuşit să dezvolte maşini performante din punct de vedere al emisiilor de CO2 un spaţiu mai mult decât generos destinat celor care vor să testeze noua tehnologie. Sponsorizat de ministerele franceze ale mediului şi industriei, „ecomobi