Au mai plecat din dealerii Ford, au venit alţii în loc. Unora nu le-au convenit condiţiile noii structuri a Ford România - Compania Naţională de Vânzări - prin care se fac importurile Ford şi vânzările directe către dealerii interni. Directorul companiei, Paul Flanagan, a declarat, în exclusivitate pentru GdS, de ce au renunţat unii dealeri la contractul cu Ford şi ce spun clienţii de faptul că, în fabrica de la Craiova, autoutilitarele uşoare Transit Connect asamblate aici sunt testate câte 80 de kilometri pe pista fabricii.
Ford şi-a creat propria companie care să îi reprezinte interesele comerciale în România, numită Compania Naţională de Vânzări (CNV) şi care, din vara aceasta, a devenit operabilă pe piaţa românească. CNV a înlocuit importatorul Romcar, controlat de omul de afaceri Ion Ţiriac. Este o practică, spuneau recent oficialii Ford, ca în ţările în care există fabrici ale producătorului auto să se înfiinţeze companii proprii, prin care să se realizeze importurile şi care să ţină legătura cu dealerii,
respectiv cu service-urile. Managerul Companiei Naţionale de Vânzări, britanicul Paul Flanagan, aflat săptămâna trecută la Craiova, la inaugurarea unui nou Complex Ford (show-room şi service) deţinut de dealerul din Oltenia Plusauto, a precizat, în exclusivitate pentru GdS, care este rolul acestei companii, cum stau lucrurile cu dealerii Ford şi ce îi aşteaptă pe clienţii mărcii auto de acum încolo. Mai întâi, Flanagan a vizitat noul Complex Ford - investiţie care a totalizat 1,5 milioane de euro - iar ulterior a participat la festivitatea de deschidere a show-room-ului şi service-ului.
Mai aproape de client
Paul Flanagan a spus că noua companie, care se ocupă şi de partea de service şi de piese de schimb, are rolul de a eficientiza colaborarea cu dealerii şi cu clienţii, în sensul că viitorii clienţi vor păstra l