Providerii de Internet vor fi nevoiti sa precizeze in contracte mai multe informatii precum termenul in care se obliga sa rezolve reclamatiile si frecventa acestora, parametrii de calitate si procedurile de masurare a lor atat pe paginile proprii de Internet, cat si in cadrul contractelor semnate cu clientii.
Conform unui proiect de decizie al Autoritatii Nationale pentru Administrarea si Reglementarea in Comunicatii, furnizorii de servicii de acces la Internet vor avea obligatia publicarii parametrilor de calitate administrativi precum:
- termenul necesar pentru furnizarea accesului la Internet;
- termenul de remediere a deranjamentelor;
- frecventa reclamatiilor utilizatorului;
- frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente;
- frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturarii;
- termenul de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor.
Daca proiectul ANCOM va fi aprobat, cei 111 furnizori de Internet din Romania vor fi nevoiti sa precizeze inclusiv specificatii tehnice cum ar fi viteza de transfer a datelor, intarzierea de transfer si rata pierderii de pachete.
Providerii de Internet vor fi nevoiti sa precizeze in contracte mai multe informatii precum termenul in care se obliga sa rezolve reclamatiile si frecventa acestora, parametrii de calitate si procedurile de masurare a lor atat pe paginile proprii de Internet, cat si in cadrul contractelor semnate cu clientii.
Conform unui proiect de decizie al Autoritatii Nationale pentru Administrarea si Reglementarea in Comunicatii, furnizorii de servicii de acces la Internet vor avea obligatia publicarii parametrilor de calitate administrativi precum:
- termenul necesar pentru furnizarea accesului la Internet;
- termenul de remediere a deranjamentelor;
- frecventa reclamatiilor utilizatorulu