Noul sezon "Happy Hour" a adus telespectatorilor Pro TV invitati unul si unul, povesti emotionante, campanii noi, intamplari haioase in platou, dar si audiente de top. La aproape o luna de la lansarea celui de-al patrulea an "happy", emisiunea lui Catalin Maruta s-a plasat din nou pe primul loc in topul audientelor, demonstrandu-si inca o data pozitia de lider, cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 4,3 puncte de rating si 17,5 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval de timp 3,8 puncte de rating si 15,6 procente din cota de piata. Noul sezon "Happy Hour" a adus telespectatorilor Pro TV invitati unul si unul, povesti emotionante, campanii noi, intamplari haioase in platou, dar si audiente de top. La aproape o luna de la lansarea celui de-al patrulea an "happy", emisiunea lui Catalin Maruta s-a plasat din nou pe primul loc in topul audientelor, demonstrandu-si inca o data pozitia de lider, cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 4,3 puncte de rating si 17,5 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval de timp 3,8 puncte de rating si 15,6 procente din cota de piata.