Bancpost este responsabilă pentru publicitatea negativă pe care şi-o face, deoarece promovează abuzurile şi lipsa de respect pentru clienţi, susţin mai mulţi clienţi nemulţumiţi ai băncii, care apreciază că atitudinea preşedintelui instituţiei de credit are caracter de intimidare. \"Nici unul dintre membrii grupului nu poate fi făcut responsabil de reclamă negativă, deoarece acţiunile grupului vin ca răspuns la acţiunile băncii. Banca este responsabilă de publicitat
Bancpost este responsabilă pentru publicitatea negativă pe care şi-o face, deoarece promovează abuzurile şi lipsa de respect pentru clienţi, susţin mai mulţi clienţi nemulţumiţi ai băncii, care apreciază că atitudinea preşedintelui instituţiei de credit are caracter de intimidare.
\"Nici unul dintre membrii grupului nu poate fi făcut responsabil de reclamă negativă, deoarece acţiunile grupului vin ca răspuns la acţiunile băncii. Banca este responsabilă de publicitatea negativă pe care şi-o face, deoarece această instituţie promovează abuzurile şi nerespectarea clienţilor. Dacă Bancpost se aşteaptă la o complicitate a clienţilor şi la tăcere ca nu cumva să i se creeze o imagine negativă, aceste aşteptări sunt false\", se spune într-un comunicat al grupului împotriva clauzelor abuzive care se regăsesc în contractele de credit Bancpost.
Membrii grupului apreciază că atitudinea preşedintelui Bancpost, Mihai Bogza, are caracter de intimidare şi sunt de părere că oficialul băncii nu a reuşit să-şi atingă scopul.
\"Este mult mai bine ca neînţelegerile să fie rezolvate prin parteneriat decât pe cale juridică. Dacă aceşti clienţi care merg în instanţă şi fac publicitate negativă vor avea în viitor nevoie de restructurări ale creditelor, este puţin probabil ca acea bancă cu care au intrat în conflict deschis să îi mai ajute\", a declarat Mihai Bogza, citat de MEdiafax.
Clienţii din