Primăria oraşului Luduş organizează licitaţie pentru concesionarea clădirii cu destinaţia Casă mortuară. Clădirea situată pe str. Avram Iancu nr. 50, cu o suprafaţă construită de 127,25 mp şi o suprafaţă utilă de 106,77 mp. funcţiona ca şi capelă, însă nu oferea condiţii adecvate după normele impuse de Uniunea Europeană. Până nu demult Primăria Luduş s-a aflat în litigiu cu fosta proprietară a clădirii iar acum, la finalizarea litigiului, autorităţile locale au urgentat scoaterea la licitaţie a concesionării clădirii. “Rămâne în proprietatea oraşului şi facem licitaţie pentru a fi achiziţionată de o firmă care are activităţi în domeniu, pot să ofere un serviciu complet. Pentru că omul după ce are un necaz nu este corect să-l pui pe drumuri să umble în zece locuri, pentru a cumpăra şi a avea toate serviciile pentru a-şi face datoria faţă de cel decedat”, a precizat Florin Urcan, primarul oraşului Luduş.
Firma care va concesiona va avea obligaţia să facă investiţii, modernizări şi să o întreţină. “Am urgentat scoaterea la licitaţie ca să începem investiţiile care se impun, pentru că după normele europene în materie, se impun nişte modernizări, cameră frigorifică, spaţii adecvate cu un anumit număr de camere”, a continuat Urcan.
10% din salariul mediu pentru depozitarea decedatului
“Ce am reuşit să facem este să impunem în caietul de sarcini ca preţul pentru o persoană care va fi depusă la capelă să nu depăşească 10% din media salariului brut pe economie. Ei nu vor putea creşte preţurile mai mult decât am impus noi în caietul de sarcini”, a conchis Urcan. Documentaţia aferentă participării la licitaţie se poate obţine de la Compartimentul „Patrimoniu, concesionări, vânzări, închirieri domeniul public şi A.N.L.” din cadrul Primăriei oraşului Luduş, după achitarea, la casieria Primăriei, a contravalorii acesteia, de 50 lei. Ofertele se depun l