Ingvar Sviggum, vicepreşedinte Marketing Vânzări şi Service al Ford Europa, mizează pe o revenire a pieţei auto din România şi spune că noul model ce se va construi la Craiova „va fi o maşină fantastică“.
Investiţia Ford de la Craiova, care se ridică la peste 850 de milioane de euro, este considerată de Sviggum o adevărată oportunitate, în egală măsură pentru România şi pentru Ford. „Nu pot încă vorbi foarte multe despre următorul model pe care îl vom dezvolta la Ford Craiova, însă pot să vă spun că va fi o maşină fantastică", a declarat oficialul de origine daneză al Ford, într-un interviu în exclusivitate acordat „Adevărul". Sviggum admite că Programul „Rabla" din Europa a fost salvatorul industriei auto pentru majoritatea constructorilor mondiali, numai în Germania vânzându-se prin acest program peste un milion de unităţi.
Un nou director la Compania de Vânzări Ford
Henrik Nensen îl înlocuieşte, de luni, pe Paul Flanagan, potrivit lui Sviggum. Henrik Nensen activează în cadrul companiei americane de 39 de ani, ocupând poziţia de director general în Suedia, Norvegia şi Rusia, iar cea mai recentă funcţie a fost acea de responsabil pentru lansarea produselor pe piaţă în cadrul Diviziei de Vânzări şi Marketing a Ford Europa. Paul Flanagan va fi responsabil de activitatea departamentului Proces Global de Planificare a Vânzărilor Ford, cu sediul în Marea Britanie.