În plină criză economică, industria auto vine cu noutăţi la Salonul de la Paris. Cum moda pleacă din capitala Franţei, acum tendinţa este dată de maşinile electrice
Parisul se pregăteşte de un nou salon. În perioada 2-17 octombrie, toată industria auto va fi prezentă în capitala Franţei pentru a expune noi modele. Chiar dacă se simte peste tot criza economică, nimeni nu-şi permite să arunce prosopul şi aruncă pe piaţă noutăţi Sînt aşteptate peste 50 de premiere mondiale, unele dintre ele fiind importante şi pentru România. Dacia va fi prezentă la standuri, dar fără nici o noutate. După Duster, cei din Mioveni se pregătesc pentru noul Logan, care va fi arătat, cu siguranţă, anul viitor.
Dacă vremea supercar-urilor cu mulţi cai-putere a apus de mult, nici maşinile hibride nu mai sînt în 2010 o noutate, aproape fiecare producător avînd cel puţin cîte un model din această categorie. Tendinţa actuală este "verde", Paris-ul anunţînd un număr impresionant de maşini electrice. Întotdeauna, moda porneşte la Paris!
Citroen C4
Citroen va expune noul C4, cea mai importantă maşină din gamă a constructorului francez. Maşina a obţinut cinci stele Euro NCAP în cadrul testelor de siguranţă. Cu un scor de 97% în ceea ce priveşte sistemele de asistenţă, noul C4 a obţinut cel mai bun rezultat pentru un sedan compact
BMW X3
A doua generaţie de BMW X3 a crescut uşor în dimensiuni faţă de modelul actual. Maşina va costa în România 41.168 euro (TVA inclus) şi va apărea pe piaţă în ultimele 3 luni din 2010
Audi A7 Sportback
Coupe-ul în 4 uşi urmează trendul inaugurat de Mercedes-ul CLS, dar pune bazele unei noi nişe, combinînd caracterul unui coupe cu prestigiul unui sedan şi utilitatea unui break. Design-ul "limuzinei" prefigurează arhitectura viitoarei generaţii Audi A6.
Smart ForTwo @N_