Un bucureştean reclamă faptul că nu poate să-şi retragă banii care i-au rămas pe un site unde a jucat poker, deşi a trimis datele de identificare cerute. Sursa: Adrian Scutariu
În urmă cu o lună, Marcel Iosif şi-a făcut un cont pe adresa www.fulltiltpoker.com, a depus câteva sute de dolari, dar când a vrut să retragă ce i-a mai rămas nu a putut.
A luat legătura cu firma care se ocupă de site, a trimis datele de identificare cerute, însă tot nu a primit banii, unul dintre motivele invocate pentru refuz fiind faptul că documentele trimise în format electronic erau prea mari.
Reprezentanţii firmei incriminate susţin că nu au putut trimite banii clientului pentru că datele de identificare nu răspund criteriilor lor, pentru a asigura astfel protecţia contului creat.
Refuzat fiindcă a trimis un e-mail prea mare
"Acum o lună am văzut la televizor reclame la un site unde se joacă poker, www.fulltiltpoker.com. Am intrat, mi-am făcut un cont şi am depus 600 de dolari de pe un card Mastercard. Acolo se specifica faptul că la prima depunere voi primi o bonificaţie de încă 600 de dolari care mi se va da în rate de câte 10 dolari. Am jucat, am pierdut 200 de dolari din banii mei şi încă vreo 300 din bonificaţie şi am vrut să-mi retrag banii rămaşi, însă nu am reuşit", povesteşte bucureşteanul în vârstă de 55 de ani.
Reprezentanţii firmei i-au solicitat să le trimită documente pentru a-i certifica identitatea. "După ce le-am trimis copie buletin, copie faţă Mastercard, copie factură utilităţi, copie extrasuri conturi bancare pentru a nu fi probleme cu identificarea mea şi, în plus, o poză a mea cu buletinul în mână, mi-au spus că emailul trimis de mine e prea mare, şi după aceea nu am mai primit niciun răspuns", adaugă bărbatul.
Reprezentanţii site-ului în cauză spun că e obligatorie trimiterea unor da