"Atitudinea preşedintelui Bancpost, Mihai Bogza, are caracter de intimidare"
Nemulţumirile clienţilor băncilor privind neimplementarea prevederilor Ordonanţei 50 par să nu se termine prea curând. În timp ce unii reprezentanţi ai instituţiilor bancare încearcă să rezolve problemele pe cale amiabilă, chiar dacă discuţiile nu au un rezultat concret, iar alţii îşi ironizează clienţii spunându-le că pierderile pe care le vor suferi sunt infime raportat la numărul de persoane care beneficiază de serviciile lor, altele îi ameninţă că nu vor fi îndurători atunci când vor avea nevoie de restructurări ale creditelor.
În replică faţă de aceste "abuzuri", clienţii Bancpost susţin că instituţia financiară este responsabilă pentru publicitatea negativă pe care şi-o face şi că atitudinea preşedintelui instituţiei de credit are caracter de intimidare.
"Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi făcut responsabil de reclamă negativă, deoarece acţiunile grupului vin ca răspuns la acţiunile băncii. Banca este responsabilă de publicitatea negativă pe care şi-o face, deoarece această instituţie promovează abuzurile şi nerespectarea clienţilor. Dacă Bancpost se aşteaptă la o complicitate a clienţilor şi la tăcere ca nu cumva să i se creeze o imagine negativă, aceste aşteptări sunt false", se spune într-un comunicat al grupului împotriva clauzelor abuzive care se regăsesc în contractele de credit Bancpost.
Membrii grupului apreciază că atitudinea preşedintelui Bancpost, Mihai Bogza, are caracter de intimidare şi sunt de părere că oficialul băncii nu a reuşit să-şi atingă scopul.
Bogza a declarat pentru un ziar central că acei clienţi care intră în conflict cu băncile de la care au luat credite pentru a obţine reduceri ale ratelor ar trebui să ţină seama că pe viitor au şanse foarte puţine să mai primească ajutor - sub forma facilităţilor de restructura