Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) vrea să scoată din nou la licitaţie, în 2011, construcţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov, în regim de concesiune, după ce, în luna aprilie, în urma licitaţiei, câştigătorii au renunţat la proiect din lipsă de fonduri. \"Intenţionăm să scoatem la licitaţie pentru concesiune tronsonul Comarnic-Braşov, sperăm cel mai târziu anul viitor, pentru a fi realizat până în 2014\", a declarat secretarul de stat în MTI
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) vrea să scoată din nou la licitaţie, în 2011, construcţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov, în regim de concesiune, după ce, în luna aprilie, în urma licitaţiei, câştigătorii au renunţat la proiect din lipsă de fonduri.
\"Intenţionăm să scoatem la licitaţie pentru concesiune tronsonul Comarnic-Braşov, sperăm cel mai târziu anul viitor, pentru a fi realizat până în 2014\", a declarat secretarul de stat în MTI Eusebiu Pistru.
El a spus că în prezent ministerul lucrează la un nou caiet de sarcini. \"O să schimbăm unele condiţii, ca să nu mai avem problemele de la prima atribuire\", a spus Pistru.
Potrivit secretarului de stat, parteneriatele public-private sunt \"şansa noastră\" pentru dezvoltarea infrastructurii.
\"E timpul ca şi România să intre în rândul lumii. Dezvoltarea parteneriatelor public-private devine foarte importantă pe măsură ce criza pune la îndoială capacitatea de a strânge bani la buget\", a mai spus Pistru.
Probleme de finanţare
Consorţiul Vinci-Aktor a câştigat în mai 2009 licitaţia pentru construcţia tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov în regim de concesiune, dar a renunţat în aprilie 2010 la contractul în valoare de 1,5 miliarde de euro înainte de a îl semna, întrucât nu a reuşit să găsească o sursă de finanţare.
Grupul elen Ellaktor, din care face parte compan