Agenţia de matchmaking Umbrella for Two, prima de acest gen din ţară, caută pentru clienţi parteneri după gusturile, hobby-urile, veniturile şi nivelul lor de educaţie. Sursa: HEPTA
Eveline N. are 31 de ani şi este avocată de succes la o companie mare din Bucureşti. Pe parcursul timpului, ea a investit mult timp şi efort pentru a-şi construi cariera. În prezent însă, este singură şi are în spate un divorţ şi mai multe relaţii eşuate. Tânăra a încercat la un moment dat să-şi găsească sufletul-pereche pe site-ul Sentimente.ro, însă a renunţat repede. Ea a observat că multe dintre persoanele care au cont pe site-ul de dating declară informaţii false despre ele, nemaivorbind de fotografiile vechi sau care nu sunt ale lor.
Ce soluţii mai are Eveline, în condiţiile în care serviciul îi răpeşte mult timp şi îşi doreşte alături de ea pe cineva cu aceleaşi pasiuni, cu un nivel de educaţie similar şi cu un venit de circa 1.500 euro pe lună, cât are ea? Iar faptul că are o înălţime de 1,75 m face sarcina şi mai dificilă.
Femeia poate apela la o agenţie care organizează întâlniri între cei care îşi caută perechea, după ce "vânează" din piaţă persoanele potrivite.
O umbrelă pentru doi
Umbrella for Two este prima agenţie de acest gen din ţară, înfiinţată în luna februarie. Modul de lucru se numeşte matchmaking (în engleză - peţire) şi are la bază un concept britanic. Echipa Umbrella for Two este compusă din trei persoane care s-au transformat din vânători de capete (headhunters) în vânători de inimi (hearthunters), spune Oana Totora, managing partner al companiei.
După şapte luni de activitate, baza de date a firmei cuprinde circa 100 de persoane. Serviciile Umbrella for Two se adresează în special persoanelor cu vârste cuprinse între 30 şi 45 de ani, cu venituri de cel puţin 800 euro/lună. Ele au studii superio