Cu numai o zi înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto de la Paris, compania Ford a ţinut să prezinte unui grup de jurnalişti noua familie Focus şi, mai ales, vedeta Focus ST. Chiar dacă mulţi cunoşteau detaliile gamei Focus de la expoziţia de la Geneva, din primăvară, oficialii Ford au ţinut de această dată să prezinte fiecare versiune de caroserie în parte – linia sportivă cu cinci uşi, linia elegantă cu patru uşi şi linia stilată break. Motivul aces
Cu numai o zi înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto de la Paris, compania Ford a ţinut să prezinte unui grup de jurnalişti noua familie Focus şi, mai ales, vedeta Focus ST. Chiar dacă mulţi cunoşteau detaliile gamei Focus de la expoziţia de la Geneva, din primăvară, oficialii Ford au ţinut de această dată să prezinte fiecare versiune de caroserie în parte – linia sportivă cu cinci uşi, linia elegantă cu patru uşi şi linia stilată break.
Motivul acestei demonstraţii de forţă este, desigur, legată de importanţa modelului Focus pentru compania americană, acesta marcând introducerea primului produs global Ford, rezultat în urma strategiei ONE a companiei.
Dezvoltat la centrul global de excelenţă pentru automobile de clasă mică şi medie Ford din Germania şi destinat comercializării în peste 120 de pieţe în întreaga lume, modelul Focus de nouă generaţie este cel mai important până în acest moment şi este creat pe platforma globală pentru segmentul C a companiei, cu elemente comune în proporţie de 80% în întreaga lume. Pe baza acestei platforme vor fi realizate cel puţin zece vehicule la nivel global, care vor fi produse în două milioane de unităţi până în anul 2012.
Vedeta ST
La Salonul de la Geneva, vicepreşedintele grupului Ford Motor Company pentru dezvoltarea produselor globale, Derrick Kuzak, a promis dezvoltarea unei versiuni de înaltă performanţă, cu caracteristici im