Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) sunt dispusi sa introduca noi tipuri de bilete, odata cu implementarea sistemului de ticketing urban. Astfel, la Iasi, calatorii ar putea sa circule cu bilete zonale sau cu cele valabile pentru cel mult doua ore. "Daca vom reusi sa implementam acest sistem, precum si alte masuri pe care ni le-au indicat consultantii ETT si Getinsa, vom putea vorbi si despre astfel de bilete. Traseele mijloacelor de transport ar urma sa se scurteze si atunci biletele valabile pentru cel mult doua ore devin foarte utile. Sa vedem, insa, daca vom putea implementa acest sistem", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Autoritatile locale se chinuie de mai bine de doi ani sa implementeze sistemul de ticketing, parte a programului Civitas - Artchimedes. Licitatiile organizate in acest sens au fost blocate in nenumarate randuri, de mai multe societati comerciale.
Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) sunt dispusi sa introduca noi tipuri de bilete, odata cu implementarea sistemului de ticketing urban. Astfel, la Iasi, calatorii ar putea sa circule cu bilete zonale sau cu cele valabile pentru cel mult doua ore. "Daca vom reusi sa implementam acest sistem, precum si alte masuri pe care ni le-au indicat consultantii ETT si Getinsa, vom putea vorbi si despre astfel de bilete. Traseele mijloacelor de transport ar urma sa se scurteze si atunci biletele valabile pentru cel mult doua ore devin foarte utile. Sa vedem, insa, daca vom putea implementa acest sistem", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Autoritatile locale se chinuie de mai bine de doi ani sa implementeze sistemul de ticketing, parte a programului Civitas - Artchimedes. Licitatiile organizate in acest sens au fost blocate in nenumarate randuri, de mai multe societati comerciale.