Ioan Mihail Tinca, de profesie maistru mecanic, se consideră un om împlinit pentru că a avut inspiraţia de moment ca la patru ani după Revoluţie să-şi încerce şi el norocul în străinătate. Aşa a ajuns în 1994 în Israel unde şi-a sacrificat câţiva ani buni din viaţă muncind printre străini în construcţii şi apoi într-un magazin de cărnuri până-n 1999. Întors în ţară cu o sumă importantă de bani a intrat pe piaţa mezelurilor, împreună cu finul său Ovidiu Blaga Covrig, specialist în industria alimentară, proaspăt absolvent al unei facultăţi de chimie de industrie alimentară.
Afacere demarată în anul 2000
După ce şi-a împlinit visul de a şi construi o casă, Ioan Tinca s-a asociat cu Ovidiu Blaga şi în data de 4 octombrie 2000 au realizat prima zi de producţie pe strada Viilor într-o carmangerie construită conform legislaţiei din aceea perioadă unde au funcţionat cu acorduri de principii. Încet dar sigur, firma SC Prodimpex Monica condusă de cei doi manageri a reuşit să îşi impună produsele pe piaţă sub brandul MIRO. Ovidiu Blaga Covrig a terminat o facultate de profil a Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, s-a specializat la o firmă de condimente din Bucureşti, după care împreună cu Ioan Tinca a intrat într-o afacere proprie.
Miro, brandul firmei
Din 13 octombrie 2008 reghinenii şi-au mutat punctul de lucru şi producţia într-o carmangerie de 300 de mp, pe strada Pandurilor 136/A. Aici au 12 angajaţi dintre care patru sunt în procesul de producţie. „Brandul firmei îl reprezintă Miro, care îmbracă toate produsele nostre tradiţionale înregistrate, cum sunt cârnaţii de casă, pasta de mici, slănina, guşă cu boia sau specialităţile pentru grătar. Toate sunt obţinute prin tehnologii şi reţete tradiţionale, unde toate condimentele sunt naturale. De exemplu, la pasta de mici nu se foloseşte biocarbonatul, ci se foloseşte apă minerală, care