"În momente de criză am crescut. Am crescut din disperarea de a nu pierde compania şi din dorinţa de a reuşi să-mi creez un brand propriu. Am găsit o nişă, mi-am dorit să o găsesc. M-am documentat foarte mult. În primul an, pentru a înţelege businessul, lucram de la 7 dimineaţa până la 12 noaptea", spune Doina Cepalis, acţionarul unic al companiei Te-Rox Prod, premiată ieri de Ziarul Financiar şi compania de private equity Enterprise Investors cea mai performantă din regiunea Moldova-Dobrogea, într-un eveniment desfăşurat la Constanţa.
Compania activează din 2007 în domeniul industriei textile ca producător de confecţii textile (huse şi centuri de siguranţă) pentru fabricarea de scaune auto pentru copii.
Pentru a reuşi să se dezvolte chiar şi într-o perioadă de criză, companiile trebuie să-şi adapteze businessul la condiţiile pieţei şi să caute nişe de piaţă neexploatate, este una dintre concluziile conferinţei de la Constanţa.
ZF şi Enterprise Investors au premiat la Constanţa cele mai performante companii din zona Dobrogea-Moldova, pe prima poziţie situându-se firma Te-Rox Prod Prod din Paşcani, care a înregistrat în perioada 2007-2009 o creştere medie anuală a cifrei de afaceri de 650,9%.
Pe locul doi s-a aflat firma Tehnostrade din Constanţa, cu o creştere medie a cifrei de afaceri de peste 137%, iar pe locul trei firma Ser Transnav, cu o creştere de 127%.
Te Rox Prod, câştigătorul de ieri, a ajuns în trei ani la 124 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 11-12 mil. euro la sfârşitul anului trecut. În primul semestru din 2010 compania a reuşit să egaleze rulajul realizat pe întreg anul 2009, adică 12 mil. euro. "În 2007 am realizat o cifră de afaceri de 500.000 de euro. Ca să pot înfrunta problemele crizei am încercat să ies din zona de producţie tip lohn şi m-am gândit că investiţia într-un domeniu în care produsele sunt obligat