Mircea Mihăilescu şi Ioan şi Niculae Duşu, unii dintre cei mai bogaţi oameni ai României, se luptă, pe bursă, pentru a obţine controlul unei firme din Portul Constanţa, iar confruntarea lor este un semn că afacerile din port încep să iasă din criză. Pe 3 august 2010, o acţiune Socep se tranzacţiona, la Bursa de Valori Bucureşti, cu 0,1850 de lei. În ziua următoare, persoane importante au intrat la cumpărare şi preţul a crescut cu 2,70%, la 1,9 lei, în urma unor tranzacţii care au totalizat 2.139.597 lei. Pe 27 septembrie, o acţiune ajunsese la 0,4550 lei. În numai două zile, un pachet de acţiuni care valorează aproape 24 milioane de lei îşi schimbase proprietarul. Valoarea acţiunilor a crescut cu 146%. Implicate în tranzacţii sunt, potrivit rapoartelor publicate de societăţilor de brokeraj, două firme: SC Transport Trade Services SA (TTS), care a şi raportat, pe 27 septembrie, că deţine peste 12,5 milioane de acţiuni, care înseamnă mai mult de 10% din capitalul Socep, şi SC Celco SA, care, tot pe 27 septembrie, a cumpărat peste 24 milioane de acţiuni, pentru circa 3 milioane de euro.
TTS este deţinută de omul de afaceri Mihai Mihăilescu, a cărui avere era estimată, anul trecut, de revista Capital, la 100 milioane euro. Obiectul de activitate al firmei este transportul de mărfuri, iar în prezentarea firmei se spune că se poate acoperi orice rută între Kelheim, Germania şi Sulina. TTS deţine şi 81% din acţiunile Navrom Galaţi. Din Grupul Navrom mai fac parte Navrom Reparaţii şi Navrom Centrul de Afaceri SA Galaţi. Compania fluvială are în portofoliu unul dintre cei mai importanţi clienţi din regiune, combinatul siderurgic ArcelorMittal Galaţi, pentru care execută transporturi de minereu, cocs şi alte materii prime. În Portul Constanţa, TTS sunt realizate de o subsidiară, dar se apelează şi la alţi operatori portuari. Celco SA, o firmă specializată în fabricar