Au trecut aproape trei luni de cand podul IPMC a fost inchis traficului greu. Astfel că tirurile dar si alte masini de mare tonaj au inceput sa foloseasca podul de la Butelii . Din pacate, si aici au apărut problemele. Denivelarile de la nivelul carosabilului, dar si gropile din asfalt, sunt la ordinea zilei , de aceea circulatia in zona se desfasoară cu dificultate.
Odată cu închiderea traficului greu pe podul de la IPMC, podul de la Butelii a devenit rută ocolitoare pentru şoferii de camioane. Acest lucru nu a făcut însă decât să-l distrugă şi pe acesta, în suprafata carosabila au aparut zeci de gropi si denivelari.
Sutele de tiruri care circula pe pod, in fiecare zi, fac ca asfaltul sa se degradeze rapid, lucru care va conduce, in timp, la ingreunarea traficului rutier.Un lucru si mai grav este ca tirurile vor continua sa circule pe arterele principale din Constanta, pe rute ocolitoare, ceea ce va face ca si alte strazi sa arate ca după război.
Au trecut aproape trei luni de cand podul IPMC a fost inchis traficului greu. Astfel că tirurile dar si alte masini de mare tonaj au inceput sa foloseasca podul de la Butelii . Din pacate, si aici au apărut problemele. Denivelarile de la nivelul carosabilului, dar si gropile din asfalt, sunt la ordinea zilei , de aceea circulatia in zona se desfasoară cu dificultate.
Odată cu închiderea traficului greu pe podul de la IPMC, podul de la Butelii a devenit rută ocolitoare pentru şoferii de camioane. Acest lucru nu a făcut însă decât să-l distrugă şi pe acesta, în suprafata carosabila au aparut zeci de gropi si denivelari.
Sutele de tiruri care circula pe pod, in fiecare zi, fac ca asfaltul sa se degradeze rapid, lucru care va conduce, in timp, la ingreunarea traficului rutier.Un lucru si mai grav este ca tirurile vor continua sa circule pe arterele principale din Constanta, pe rut