Aproape 1,7 milioane de români cu vârste cuprinse între 13 şi 64 de ani au ales să devină, în septembrie, membri ai Facebook, echivalentul a 7,4 la sută din populaţia României, în timp ce pentru Twitter au optat circa 39.000 de persoane, cu 14 la sută mai mulţi faţă de luna august, relevă o analiză întocmită de compania eResearch Corp.Pe locurile următoare ale clasamentului s-au situat, în septembrie: reţeaua de socializare Hi5 (cu 1,84 miliarde de afişări), portalul cluj
Aproape 1,7 milioane de români cu vârste cuprinse între 13 şi 64 de ani au ales să devină, în septembrie, membri ai Facebook, echivalentul a 7,4 la sută din populaţia României, în timp ce pentru Twitter au optat circa 39.000 de persoane, cu 14 la sută mai mulţi faţă de luna august, relevă o analiză întocmită de compania eResearch Corp.
Pe locurile următoare ale clasamentului s-au situat, în septembrie: reţeaua de socializare Hi5 (cu 1,84 miliarde de afişări), portalul clujean Trilulilu (2,59 milioane vizitatori unici) şi ToţiPentruUnu (1,15 milioane).
Potrivit cercetării, de departe cel mai accesat portal de către internauţii români rămâne Hi5, reţeaua socială înregistrând, într-o singură lună, 1,83 miliarde de afişări, un număr de 48,87 milioane de vizite şi aproape patru milioane de vizitatori unici. Cu toate acestea, cifrele sunt în scădere cu 19,8 la sută faţă de luna august.
Peste 1,6 mil. de români pe Facebook
Numărul total al utilizatorilor români de Facebook a fost, în septembrie 2010, de 1.681.240, reprezentând 7,4 la sută din totalul populaţiei.
Aproape 70 la sută dintre utilizatorii români de Facebook sunt reprezentaţi de persoane tinere cu vârsta între 16-30 de ani, iar 34 la sută dintre userii romani ai acestei reţele sociale au vârste cuprinse între 20 şi 25 de ani.
În acelaşi timp, 45,8 la sută dintre