In septembrie, numarul de masini noi inmatriculate in Franta a suferit un declin de 8,1%, Renault fiind cea mai afectata, cu un declin de aproape 20%, ceea ce a confirmat ca succesul Dacia nu este suficient pentru a compensa.
Inmatricularile de autoturisme noi in Franta au ajuns la 170.025 de unitati. Pe primele noua luni ale anului 2010 s-a inregistrat o scadere cu 0,2% fata de aceeasi perioada a anului 2009, scrie La Tribune.
Aceasta scadere a lovit producatorii francezi, vanzarile acestora scazand 11,1% in luna septembrie, in timp ce cele ale producatorilor straini au scazut cu doar 4,2%. Declinul este deosebit de sensibil pentru Renault (-16%).
Cu toate acestea, masina romaneasca Dacia se bucura de un mare succes comercial. Vanzarile de Logan, Sandero si Duster au crescut cu 31,7% pe luna, comparativ cu anul trecut, avand cea mai mare crestere a inmatricularilor din Franta. In contrast, cele ale marcii Renault au inregistrat un declin puternic, de - 19,6%.
Vanzarile Citroen au de suferit insa cel mai mult. Marca Chevron s-a confruntat cu o scadere de 8,6%, in timp ce cele ale Peugeot au crescut cu 0,3%.
In septembrie, numarul de masini noi inmatriculate in Franta a suferit un declin de 8,1%, Renault fiind cea mai afectata, cu un declin de aproape 20%, ceea ce a confirmat ca succesul Dacia nu este suficient pentru a compensa.
Inmatricularile de autoturisme noi in Franta au ajuns la 170.025 de unitati. Pe primele noua luni ale anului 2010 s-a inregistrat o scadere cu 0,2% fata de aceeasi perioada a anului 2009, scrie La Tribune.
Aceasta scadere a lovit producatorii francezi, vanzarile acestora scazand 11,1% in luna septembrie, in timp ce cele ale producatorilor straini au scazut cu doar 4,2%. Declinul este deosebit de sensibil pentru Renault (-16%).
Cu toate aceste