Grupul de clienţi contra Băncii Comerciale Române (BCR), reprezentaţi de 'Piperea şi Asociaţii', a declanşat procedurile legale pentru înlăturarea din contracte a clauzelor abuzive şi pentru recuperarea sumelor plătite nedatorat băncii în bază acestor clauze, se arată într-un comunicat al acestora.Potrivit documentului, un prim grup de peste 400 de clienţi ai BCR, reprezentaţi de Societatea Civilă de Avocaţi (SCA) 'Piperea şi Asociaţii', a declanşat procedura concilierii,
Grupul de clienţi contra Băncii Comerciale Române (BCR), reprezentaţi de 'Piperea şi Asociaţii', a declanşat procedurile legale pentru înlăturarea din contracte a clauzelor abuzive şi pentru recuperarea sumelor plătite nedatorat băncii în bază acestor clauze, se arată într-un comunicat al acestora.
Potrivit documentului, un prim grup de peste 400 de clienţi ai BCR, reprezentaţi de Societatea Civilă de Avocaţi (SCA) 'Piperea şi Asociaţii', a declanşat procedura concilierii, prin trimiterea, pe data de 27 septembrie 2010, a invitaţiei la conciliere.
Dacă procedura concilierii cu banca nu va da rezultatele scontate, după trecerea a 15 zile de la data primirii invitaţiei la conciliere, se va demara imediat procesul propriu-zis, prin înregistrarea cererii de chemare în judecată.
Un al doilea grup de clienţi care intenţionează să acţioneze banca în judecată prin 'Piperea şi Asociaţii' este în curs de constituire.
În ambele cazuri, clienţii BCR au constituit mai întâi grupuri informale pe Internet şi au încercat, într-o primă fază, o negociere, de asemenea, informală cu banca. Eşecul acestei încercări i-a determinat pe aceşti clienţi ai băncii să apeleze în mod colectiv şi unitar la 'Piperea şi Asociaţii' - pentru o mai bună posibilitate de negociere, în caz de eşec urmând a se declanşa un proces contra băncii, în principal pentru anularea clauz