Numai 26 de premii - dintre care 20 pe sectiuni si sase pe categorii - au fost acordate, joi seara, in cadrul galei Festivalului Ador 2010, unde agentia anului a fost declarata Leo Burnett&Target. Doar jumatate din cele 26 de agentii care au inscris lucrari la editia de anul acesta a festivalului, ce premiaza creativitatea in publicitatea romaneasca, au fost castigatoare.
In cadrul Ador 2010, 26 de agentii au inscris 157 de lucrari, comparativ cu 36 de agentii si 221 de lucrari la editia de anul trecut. Agentiile premiate anul acesta sunt:
DRAFTFCB Bucharest (inclusiv Best of Category la categoria Media)GAV GREY Bucharest (inclusiv Best of Category la categoria Special best-craft)iLeo Marketing Interactiv Leo Burnett&Target (inclusiv Best of Category la categoria Integrated Campaigns, alaturi de iLeo)Interactions Mercury 360 NEXT Advertising (inclusiv Best of Category la categoria Design)Propaganda (inclusiv Best of Category la categoria TV - spots and campaigns)Proximity Bucharest (inclusiv Best of Category la categoria Social Campaigns)Publicis Romania Tempo AdvertisingVitrina Advertising
PREMIILE ADOR 2010
Agentia Anului Ador 2010: Leo Burnett&Target
Spot din cadrul campaniei "Ziua Barbatului", castigatoare la categoria Campanii Integrate
Categoria TV – SPOTS AND CAMPAIGNS
Sectiunea FMCG - Food & Drinks
Castigator:
Agentie: Propaganda - Campania "Drink without spilling any drop"; Brand: Servus
Sectiunea Durables and Other Consumer Goods
Castigator:
Agentie: Propaganda - Campania "Don't let workers become your family"; Brand: Ytong
CASTIGATOR BEST OF CATEGORY TV
Propaganda - Don't let workers become your family; Brand: Ytong
Categoria Radio - SPOTS AND CAMPAIGNS
Nicio nominalizare, niciun castigator
Categoria MAGAZINE AND NEWSPAPER PRINT