Aflată ieri în vizită la Râşnov, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a ţinut să precizeze că brandul de ţară „a rămas neschimbat, pentru că noi am ştiut încă de la început că totul este în regulă”, în ciuda faptului că o companie ar fi folosit un element integrat în logo. „Brandul s-a lansat cu un mare tam-tam. Noi eram la Shanghai, iar în România tocmai se descoperise un site al unei companii din Irlanda de transport care folosea elementul frunzei din brand. După o lună, site-ul a dispărut, societatea nu a existat niciodată, nu apare în Registrul Comerţului din Irlanda”, a declarat, ieri, Udrea. Aceasta a susţinut că nu a făcut o plângere penală pentru ce s-a întâmplat. „Mi-e greu acum să spun dacă a fost o făcătură internă sau externă, însă acestea sunt realităţile. Probabil vor spune mai mult cei abilitaţi să facă cercetările”, a mai spus ministrul. Aceasta a adăugat însă că tot acest „tam-tam” a avut şi un lucru bun – s-a făcut o „mare promovare brandului României”. Aflată ieri în vizită la Râşnov, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a ţinut să precizeze că brandul de ţară „a rămas neschimbat, pentru că noi am ştiut încă de la început că totul este în regulă”, în ciuda faptului că o companie ar fi folosit un element integrat în logo. „Brandul s-a lansat cu un mare tam-tam. Noi eram la Shanghai, iar în România tocmai se descoperise un site al unei companii din Irlanda de transport care folosea elementul frunzei din brand. După o lună, site-ul a dispărut, societatea nu a existat niciodată, nu apare în Registrul Comerţului din Irlanda”, a declarat, ieri, Udrea. Aceasta a susţinut că nu a făcut o plângere penală pentru ce s-a întâmplat. „Mi-e greu acum să spun dacă a fost o făcătură internă sau externă, însă acestea sunt realităţile. Probabil vor spune mai mult cei abilitaţi să facă cercetările”, a mai spus ministrul. A