Maşina implicată în accidentul soldat cu patru morţi şi 74 de răniţi era veche de 50 de ani, dar avea toate autorizaţiile. Poliţia Tulcea a închis ieri-dimineaţă digul unde s-a răsturnat joi un autobuz încărcat cu 78 de călători.
Şoferul autobuzului nu este acuzat oficial de nici o infracţiune. Niculaie Razim (61 de ani) a fost audiat de procurorii tulceni, iar aceştia vor stabili începerea urmăririi penale. „Nu s-au luat măsuri împotriva acestuia, nu s-a pus problema reţinerii", a declarat prim-procurorul Ionel Scutelnicu, şeful Parchetului de pe lângă Judecătoria Tulcea. Niculaie Razim va fi audiat din nou luni.
Şoferul autobuzului morţii din Tulcea a fost lăsat în libertate
Totul este „în regulă"
Directorul Autorităţii Rutiere Române Tulcea, Dan Munteanu, a declarat ieri că autobuzul circula în deplină legalitate. „Autobuzul avea toate avizele şi autorizaţiile necesare pentru a circula inclusiv pe traseul respectiv, cu licenţă". Directorul Registrului Auto Român Tulcea, Aurel Cononov, a menţionat că autobuzul avea 56 de locuri pe scaune şi 14 în picioare, deci era oricum încărcat peste capacitatea maximă.
Purtătorul de cuvânt al Parchetului Tulcea, procurorul Dan Stepanencu, a precizat că primele verificări tehnice ale autobuzului implicat în tragedie nu pot detecta dacă maşina avea defecţiuni la sistemul de frânare. Raportul tehnic oficial va fi făcut public cel mai devreme la sfârşitul săptămânii viitoare.
Autobuzul plin cu femeile angajate la fabrica de confecţii Gelco s-a răsturnat joi dimineaţa pe un dig circulabil de la marginea municipiului Tulcea.
Două dintre femei au murit pe loc, alte două s-au stins la secţia Terapie Intensivă, iar alte zece au fost grav rănite. Două dintre acestea, aflate în stare critică, au fost transportate cu elicopterele SMURD la Bucureşti. În total, 74 de călători ai autobuzului s-au pre