În cadrul expoziţiei „Produs în Mureş” au avut loc şi o serie de workshop-uri... de criză. Scopul manifestării este acela de a susţine şi promova tot ceea ce însemnă producţie de bunuri şi servicii din judeţul Mureş.
Asociaţia Pentru Progres Dezvoltare şi Comerţ „MERCUR” organizează prima ediţie a expoziţiei „Produs în Mureş”. Pe tot parcursul weekendului, în complexul expoziţional al hotelului President, mureşenii vor putea vizita expoziţia al cărei scop este acela de a susţine şi promova tot ceea ce însemnă producţie de bunuri şi servicii din judeţul Mureş.
Pe lângă expoziţia de produse, în cadrul evenimentului au avut loc o serie de workshop-uri menite a-i ajuta pe micii producători mureşeni să treacă mai uşor peste criză şi să îşi dezvolte abilităţile de business. Astfel, au fost programate workshop-uri care au vizat comunicarea non-verbală în timpul afacerilor, networking-ul, marketingul realizat cu investiţii mici, dar şi sfaturi prin care producătorii mureşeni să îşi scoată din cap ideea de criză.
„Criza este în acelaşi timp şi o oportunitate, atât din punct de vedere strict economic, la nivelul antreprenorilor, cât şi din punct de vedere psihosociologic la nivelul consumatorilor finali. Avem credinţa că modul în care se va reaşeza viaţa economică va fi acela al orientării spre produse şi servicii cu specific local, care să înglobeze în proporţie tot mai mare materii prime locale, forţă de muncă locală, resurse naturale şi agricole locale şi tradiţionale, şi în ciuda proceselor de globalizare tot mai accentuate, o orientare spre clientul final local. Asumând toate aceste aserţiuni, am decis ca printre activităţile pe care le vom desfăşura în vederea atingerii scopului nostru, se va afla şi organizarea unei expoziţii anuale la Târgu - Mureş, sub titulatura Produs în Mureş”, ne-a declarat Diana Corobea-Dan, preşedintele Asociaţiei Mercur.